• ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری
  • ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری

نرم افزار تحت وب مدیریت مراکز آموزشی

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

نرم افزار تحت وب مدیریت مراکز آموزشی 

نرم افزار تحت وب مدیریت مراکز آموزشی

نرم افزار تحت وب مدیریت مراکز آموزشی

نرم افزار مدیریت ثبت نام و آموزشگاه

یکی از بزرگ‌ترین معضلات آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها بحث اعلام برنامه هفتگی، اعلام برنامه امتحانات و در نهایت، اعلام نمرات است. این سیستم با هدف انجام این امور به صورت آنلاین طراحی شده است. علاوه بر این، این سیستم طوری طراحی شده است که می‌تواند به عنوان یک برنامه مدیریت دانش‌جویان و دانش‌آموزان در یک مؤسسه آموزشی حتی به صورت آفلاین مورد استفاده قرار گیرد.

توجه: منظور از “دانش‌جو” در این سیستم ، هر نوع جوینده دانشی است و نه فقط دانشجوی دانشگاه

با نصب این سیستم بر روی یک وب‌سایت و یا نصب بر روی یک سیستم آموزشگاه:

– می‌توانید دانش‌جویان را با مشخصات کامل، به سادگی ثبت نام نمایید و هر دانش‌جو با شماره دانش‌جویی و رمز عبور خود وارد پنل کاربری خود شده و از برنامه هفتگی، برنامه امتحان و نمرات دروس انتخابی خود مطلع شده و یا پرینت بگیرد. می‌تواند به نمره خود اعتراض کند، معدل خود را ببیند و …

– می‌توانید مدرسین مختلف را به سادگی تعریف کرده و به هر یک کد و رمز عبور خاص خود را تحویل دهید تا به پنل مدرسین وارد شده و علاوه بر دیدن دوره‌های متعلق به خود، نمرات دانش‌جویان را وارد نماید و یا به اعتراضات دانش‌جویان رسیدگی کند.

– می‌توانید مدیران مختلف با سطح دسترسی‌های بسیار جزئی تعریف کنید. (به طور مثال، یک مدیر فقط اجازه تعریف دانش‌جو را داشته باشد. یکی فقط اجازه اعلام نمرات را داشته باشد. یکی فقط اجازه تعیین و چاپ شماره صندلی‌های امتحان را داشته باشد و …)

– می‌توانید به راحتی دوره‌های مختلف را تعریف کنید، دانش‌جویان هر دوره را با چند کلیک مشخص کنید، نمرات دانش‌جویان را به جای مدرس وارد نمایید، از نمرات یک نسخه چاپی برای نصب در بورد تهیه کنید، شماره صندلی‌های روز امتحان را به سادگی تعیین کنید، از شماره صندلی‌ها و مشخصات دانش‌جویان یک نسخه چاپی برای نصب روی بورد تهیه کنید.

– می‌توانید کارنامه دانش‌جویان را ببیند و چاپ کنید.

– می‌توانید از دانش‌جویان هر دوره، لیست حضور و غیاب برای مدرسین تهیه کنید.

– می‌توانید بین تمام داده‌های سیستم، با شرایط مختلف، جستجو انجام دهید.

– می‌توانید برای مدیران، مدرسین و دانش‌جویان، پیغام‌هایی بگذارید تا در پنل هر یک دیده شود.

– می‌توانید زبان سیستم را با یک کلیک به انگلیسی و یا فارسی تغییر دهید.

– می‌توانید به راحتی، در کل سیستم، به جای “دانش‌جو” از کلمه “دانش‌آموز” و به جای “استاد” از “دبیر” و یا کلمات دلخواه استفاده کنید.

– و ده‌ها “می‌توانید” دیگر!

برای پی بردن به امکانات پنل مدیریت، گزینه‌های منوی مدیریت را ببینید:

– ترم‌ها
— افزودن ترم جدید
— لیست و ویرایش ترم‌ها
– دروس
— افزودن درس جدید
— لیست و ویرایش ترم‌ها
– کلاس‌ها
— افزودن کلاس جدید
— لیست و ویرایش کلاس‌ها
– مدرسین
— افزودن مدرس جدید
– لیست و ویرایش مدرسین
– دانش‌جویان
— افزودن دانش‌جوی جدید
— افزودن دسته‌ای دانش‌جویان
— لیست و ویرایش دانش‌جویان
– دوره‌ها (دوره یعنی درس X با استاد Y در ترم Z و در کلاس W ارائه شود)
— افزودن دوره جدید
— لیست و ویرایش دوره‌ها
– انتخاب واحد (یعنی دانشجوی X دوره Y را اخذ کرده است)
— انتخاب واحد جدید
— لیست و ویرایش انتخاب واحدها
— چاپ لیست حضور و غیاب
– نمرات
— افزودن نمره جدید
— ویرایش نمرات
— لیست و چاپ نمرات
— مشاهده کارنامه دانش‌جو
– آزمون
— اعلام شماره صندلی
— چاپ شماره صندلی‌ها
– مدیران
— افزودن مدیر جدید
– لیست و ویرایش مدیران
– تنظیمات
– تغییر پیغام‌های سیستم
– تغییر تنظیمات سیستم

مزیت این سیستم:
– این سیستم قابلیت اجرا بدون اینترنت (آفلاین) و بر روی یک وب‌سرور را دارد و می‌تواند به عنوان برنامه مدیریت کلاس‌ها در آموزشگاه نیز به کار گرفته شود.

قابلیت جدید سیستم مدیریت مراکز آموزشی: جمع آوری تکالیف

یکی از بزرگ‌ترین دردسرهای مدرسین در سطوح مختلف، بحث تعیین تکلیف برای دانش‌جویان و این سیستموری تکالیف و در کل، مدیریت تکالیف است. این مشکل تا حدی بزرگ است که خیلی از مدرسین حوصله تعیین تکلیف جدید برای دانش‌جویان را ندارند و یا اگر هم تکلیفی تعیین می‌کنند، با توجه به مشکلات این سیستموری و ثبت نمره آن‌ها، معمولاً مدیریت درستی روی تکالیف ندارند و به مرور از اهمیت تکالیف می‌کاهند. این در حالی است که بلاشک یکی از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی، تعیین تکلیف در هر جلسه، برای جلسات بعد و مصر بودن در مورد این سیستموری و امتیازدهی به آن‌هاست.

وقتی مدرسین برتر را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم کسانی از نظر شیوه آموزشی محبوب‌تر هستند و دانش‌جویان بار علمی بیشتری از کلاسشان برگرفته‌اند که در تعیین و جمع آوری تکالیف، مصرتر بوده‌اند. اما مشکلاتی مثل وقت‌گیر بودن امور مربوط به تعیین و این سیستموری و آمارگیری و امتیازدهی تکالیف، باعث شده است که مدرسین کمتری رغبت کنند که به سمت جدی گرفتن تکالیف حرکت کنند.

مدیر کل سیستم می‌تواند مدیریت چند مورد حیاتی را روی ماژول داشته باشد. از جمله نهایت حجمی که مدرسین می‌توانند برای تکالیف تعیین کنند و یا حذف فایل‌های سیستم و… .

امکانات پنل مدرسین عبارتند از:
– مدرس می‌تواند برای کل دانش‌جویان یک دوره، تکلیف با حجم خاص، با مهلت زمانی خاص و پسوند‌های مشخص تعریف کند.
– مدرس می‌تواند برای یک دانش‌جوی خاص، یک تکلیف تعریف کند.
– مدرس می‌تواند با یک نگاه، بفهمد که کدام دانش‌جو چند تکلیف دارد، چند تکلیف را انجام داده و هنوز رسیدگی نشده است، چند تکلیف پذیرفته شده، چند تکلیف رد شده، چند تکلیف در مهلت مشخص شده ارسال نشده و …
– ممکن است یک مدرس بگوید من فرصت کافی برای تعریف و بررسی تکالیف دانش‌جویان را ندارم! ما برای این نوع مدرسین هم راه حلی اندیشیده‌ایم:
مدرس می‌تواند یک دانش‌جو (بگویید “مبصر”) را به عنوان مدیر افزودن تکلیف تعریف کند تا آن دانش‌جو از طریق پنل خود بتواند برای تمام دانش‌جویان دوره، تکلیف جدیدی تعریف کند! و یا از آن هم جامع‌تر: مدرس می‌تواند دانش‌جو را به طور کامل، مدیر تکالیف آن دوره کند! در این صورت آن دانش‌جو می‌تواند به جای مدرس تمام امور تکالیف را انجام دهد!

– مدرس می‌تواند تکالیف ارسال شده را به راحتی مشاهده کند و همان لحظه وضعیت تکلیف را به “پذیرفته شده” و یا “رد شده” و یا “رد شده با فرصت مجدد” تغییر دهد و امتیاز و توضیحاتی برای آن تکلیف مشخص کند تا دانش‌جو در پنل خود آن امتیاز و توضیحات را مشاهده کند.

– مدرس می‌تواند در پایان دوره و هنگام تعیین نمره کل، با یک نگاه، خلاصه وضعیت تکالیف یک دانش‌جو را ببیند.

امکانات پنل دانش‌جویان:

– دانش‌جو با یک نگاه به ستون “تکالیف انجام نشده” می‌فهمد که چه تعداد تکلیف انجام نشده دارد. علاوه بر این یک آمار جزئی از تعداد تکالیف انجام شده، پذیرفته شده، رد شده و مهلت تمام خواهد داشت:

– دانش‌جو برای ارسال تکلیف، می‌تواند روی کل تکالیف یا تکالیف انجام نشده کلیک کند و فایل تکلیف را انتخاب و اگر لازم بود، توضیحاتی برای مدرس یادداشت کرده و ارسال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *