• ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری
  • ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری

فروشگاه های اینترنتی

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

فروش کالا، خدمات و فایل های الکترونیکی (کتاب، موسیقی، فیلم، محتوای آموزشی، کد، پروژه و…) به صورت اینترنتی و پرداخت هزینه به صورت آنلاین از جمله قابلیت های اصلی این وبسایت هاست. همچنین می توانید ظاهر فروشگاه خود را از میان قالب های آماده انتخاب کنید. تمامی امکانات متداول و مورد نیاز فروشگاه ها، در این وبسایت ها قابل پیاده سازی است.

توسعه رسانه های دیجیتال  قابلیت های جدیدی را هم برای مشتری و هم برای شرکت های خلق کرده است. قابلیتهایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات و کسب درآمد را از شکل سنتی خود کاملا جدا کرده و دنیای تازه را به روی تاجران باز کرده است.
قابلیت هایی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همیشه کرده است و نبوغ و خلاقیت می تواند در این عرصه کسب و کارتان را متحول نماید و در کمترین زمان فراتر از تصوراتتان پیشرفت نمایید. مطالعه سرگذشت بزرگان تجارت الکترونیک دنیا شاهد این توانمندی تجارت الکترونیک می باشد. تجارت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات اصلی در هر کسب و کاری شده است و می توان انتظار داشت در آینده ای نزدیک جایگزین بازار سنتی گردد.

 

از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

۱- افزایش چشمگیر قدرت خریدار ،حق انتخاب ، مقایسه آسان :

امروزه تنها با یک کلیک، خریداران می توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقایسه کرده و پاسخ های خود را در کسری از ثانیه دریافت کنند. دیگر نیازی به رانندگی تا فروشگاه و پارک، انتظار در صف اتوبوس و جر و بحث با فروشندگان نیست.
حتی در مواردی می توانند قیمت های درخواستی خود را تعیین کنند (مثلادر مورد هتل و بلیت هواپیما) تا عرضه کنندگانی که می توانند شرایط خریدار را فراهم کنند با او تماس بگیرند، به عبارتی به یک مناقصه دست بزنند. خریداران می توانند با دست به دست دادن به دیگران و افزودن حجم خریدشان، از تخفیف بیش تری بهره مند شود.

 

۲- دسترسی به انواع بیش تری از کالاها و خدمات:

امروزه خریداران می توانند تقریبا هر آنچه را که می خواهند از طریق اینترنت سفارش دهند (در کشور خودمان هم مسیر توسعه تجارت و کسب و کار اینترنتی به این هدف تمایل دارد)  به عنوان مثال آمازون دات کام (Amazon.com) خود را بزرگ ترین فروشگاه کتاب با بیش از سه میلیون جلد کتاب معرفی می کند; شرایطی که هیچ فروشگاه کتاب فیزیکی نمی تواند از پس آن برآید. به علاوه، خریداران قادرند این کالاها را از سرتاسر جهان سفارش دهند.

 

۳- کسب اطلاعات فراوان در مورد همه چیز:

خریداران می توانند تقریبا تمامی روزنامه های جهان از اقصی نقاط آن را بخوانند و به دایره المعارف ها، فرهنگ های لغت، اطلاعات پزشکی، رتبه بندی فیلم ها، گزارشات مصرفی و بی نهایت منابع اطلاعات آنلاین دسترسی داشته باشند.

 

۴- سهولت بیش تر در سفارش دادن، روابط متقابل و تحویل گرفتن سفارش:

مشتریان امروزی می توانند از خانه، دفتر کار و حتی از طریق تلفن همراه، به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی هفت روز هفته سفارشات خود را ارایه بدهند و در ضمن این محصولات در کم ترین زمان به دست آن ها می رسد.

 

۵- قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات:

امروزه مشتریان می توانند با ورود به اتاق های گفت وگو (Chatrooms) در برخی حوزه های مورد علاقه مردم به مبادله اطلاعات و عقاید بپردازند.

 

۶- توسعه کانال های اطلاعاتی و بازار فروش:

شرکت ها می توانند کانال های اطلاعات و فروش جدیدی (از طریق اینترنت) با دسترسی جغرافیایی گسترده تر ایجاد کنند تا از طریق آن به اطلاع رسانی و ترفیع محصولات و کسب و کارشان در سراسر ایران و حتی دنبا بپردازند. از مجرای به راه انداختن وب سایت، شرکت ها می توانند محصولات، تاریخ و فلسفه کسب و کار، فرصت های شغلی و دیگر اطلاعات مورد علاقه بازدیدکنندگان را ارایه کنند. برخلاف آگهی ها و بروشورهای سابق، اینترنت به شرکت ها این امکان را می دهد که حجم زیادی از اطلاعات با کمترین هزینه را انتقال دهند.

 

۷- تهیه بانک اطلاعاتی کامل:

شرکت ها می توانند درباره بازار، مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه و رقبا اطلاعات کامل تر و غنی تری را به دست آورند. آن ها همچنین می توانند تحقیقات بازاریابی را از طریق اینترنت و با ترتیب دادن گروه های کانون، ارسال پرسشنامه و جمع آوری داده های اولیه از چندین طریق مختلف به انفجام برسانند. و در زمانهای مورد نیاز از طریق ایمیل به مشتریان هدف محصول یا خدمات جدید را معرفی کرد و اطلاع رسانی و بازاریابی هدفمند را انجام داد.

 

۸- تبادل نظر و بالا رفتن بازده مجموعه:

به واسطه حضور اینترنت، شرکت ها می توانند یک اینترانت خصوصی (شبکه داخلی) که ارتباطات داخلی میان کارکنان را تسهیل و تسریع می کند راه اندازی کنند و از آن طریق کارکنان سوالات خود را از هم بپرسند، پیشنهادات و توصیه های دیگران را دریافت کنند و اطلاعات لازم را از سرور مرکزی شرکت بارگیری و بارگذاری کنند و اتوماسیون سازی صورت گیرد.

 

۹- تسهیل ارتباط با مشتریان و شرکت های دیگر:

شرکت ها قادرند ارتباطات دو طرفه با مشتریان بالفعل و بالقوه داشته باشند و در ضمن مبادلات کارآتری داشته باشند.  تبادل اطلاعات، سفارش دهی و سفارش گیری و سیستم پرداخت کارآمدتری با توزیع کنندگان و تامین کنندگان خواهند داشت.
همچنین شرکت ها می توانند به ارسال آگهی ها، کوپن های تخفیف، نمونه ها و اطلاعات به مشتریانی باشند که این اقلام را تقاضا کرده اند و یا اجازه ارسال آن ها را به شرکت مزبور داده اند.

 

۱۰- تحلیل اطلاعات و ارائه خدمات بر پایه نتیجه تحلیل:

شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را با استفاده از اطلاعات پایگاه داده ها درباره تعداد بازدیدکنندگان از سایت و همچنین تناوب بازدید، برای مشتریان مشاهده نمایند و در جهت بهبود کالا و خدمات خود علاقه مندیها و نیازهای مشتریان را در نظر گرفت.

 

۱۱- انجام سایر امور جانبی به شکل اینترنتی و پر بازده تر:

شرکت ها قادر به بهبود خرید، استخدام، آموزش و ارتباطات داخلی و خارجی (حتی بین المللی) هستند.
شرکت ها می توانند به وسیله مقایسه قیمت های رقبا در اینترنت، صرفه جویی بیشتری داشته باشند و نیز با خرید از مزایده ها، همچنین بسیاری از آن ها در حال فراهم آوردن محصولات آموزشی اینترنتی هستند که می توانند به وسیله آن کارکنان، واسطه ها و نمایندگی ها را با هزینه کم تری آموزش دهند.به این ترتیب شرکت ها با صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه و در حالی که دقت و کیفیت خدمات خود را بهبود می دهند در لجستیک و عملیات خود ترقی می کنند.

 

مراحل راه اندازی وبسایت:

  • انتخاب نام دامین ( آدرس وبسایت )
  • خرید هاست ( فضای مورد نیاز جهت نگهداری فایل های وبسایت )
  • نیاز سنجی و مشخص کردن محتوا و امکانات وبسایت
  • انتخاب قالب و ظاهر وبسایت از میان نمونه های از پیش طراحی شده
  • پیاده سازی وبسایت و طراحی گرافیک
  • ورود محتوا و اطلاعات به وبسایت
  • بازنگری نهایی و اعمال تغییرات احتمالی
  • آموزش مدیریت وبسایت به مشتری

 

در این وبسایت ها مدیریت محتوا، اضافه کردن صفحه، درج و حذف مطالب و … بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و به راحتی توسط کاربران انجام می پذیرد.


مشاوره رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته: ۴۱۶۱ ۹۴۷ ۰۹۱۲