• ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری
  • ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری

گوگل رتبه وب سایت ها با تبلیغات آزار دهنده و پاپ آپ را پایین می‌آورد

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

popup-google

اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که در زمان وبگردی از سایت‌هایی با پاپ آپ‌های متعدد به ستوه آمده‌اید، گوگل خبر خوشی برای شما دارد. غول جستجو امروز اعلام کرد که رتبه‌ی سایت‌هایی که تبلیغات آزار دهنده و پاپ آپ را برای کاربران نمایش می‌دهند، در نتیجه‌ی جستجو پایین‌تر از سایر وب‌سایت‌ها قرار خواهند گرفت.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گوگل اعلام کرده که در نتایج جستجوی خود، رتبه‌‌ی وب‌سایت‌هایی که از تبلیغات آزاردهنده و پاپ آپ‌ استفاده می‌کنند از سایر وب‌سایت‌ها پایین‌تر قرار خواهد گرفت.
البته باید به این نکته اشاره کرد که این سیاست در نسخه‌ی موبایل وب‌سایت‌ها به کار گرفته شده و فقط در مواردی اعمال می‌شود که تبلیغات بخش بزرگ یا کل صفحه را اشغال کرده و در واقع کل محتوا را غیرقابل استفاده می‌کنند. همچنین باید به وب‌سایت‌هایی اشاره کرد که سعی دارند تبلیغات را بخشی از محتوای اصلی نمایش دهند. برای مثال در برخی از موارد، تبلیغات دقیقا زیر تیتر اصلی قرار می‌گیرند تا این موضوع را در خوانندگان و کاربران القا کنند که تبلیغات بخشی از ساختار اصلی صفحه‌ای است که از آن بازدید می‌کنند.

البته این موضوع برای تمام پنجره‌ها صادق نیست، برای مثال از نظر گوگل بنرهایی که می‌توان آن‌ها را به راحتی بست در کنار تایید سن و سال کاربر و باکس‌های مخصوص لاگین از این قاعده مستثنی خواهند بود.

گوگل همچنین لیبل Mobile Friendly را در نتایج جستجو نمایش نمی‌دهد، چراکه براساس آمارهای ارائه شده توسط غول جستجو، قریب به ۸۵ درصد از وب‌سایت‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *