• ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری
  • ایمیلinfo@TechExpert.ir
  • آدرسبلوار غربی ورزشگاه آزادی، جنب بانک سپه شعبه صنیع خانی، پردیس نوآوری مقدم، گروه نرم افزاری خبره فناوری

بلاکچین آینده بازی های ویدیویی را متحول می کند!

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

بلاکچین

بلاکچین

مدیر عامل یوبیسافت، ایو گیمو از دید خود برای آینده بازی‌های ویدیویی می‌گوید. او معتقد است که فضای ابری، اجرای شبیه‌سازی‌ها توسط کامپیوترهای غول پیکر و بلاک چین در آینده نقش مؤثری در بازی‌های ویدیویی خواهند داشت.

ایو گیمو معتقد است که فضای ابری تاثیر مهمی را روی آینده بازی های ویدیویی خواهد گذاشت؛ چرا که این جهان روز به روز متراکم‌تر شده و در بلند مدت بیشتر فعال خواهد بود. به این دلیل که کامپیوترهای غول‌پیکر شبیه‌سازی‌ها را اجرا می‌کنند، بازی‌ها نیز پیشرفت‌های چشمگیری به خود می‌بینند. توانایی شبیه‌سازی زندگی علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، ما را از شکل آینده جهان مطلع خواهد کرد و امکان پیش‌بینی آن را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از عناصر، رابطه بین انسان و ماشین است که به گفته گیلموت، آینده بازی‌های AAA را تغییر خواهد داد؛ زیرا با پیشرفت آن هر کسی قادر به بازی کردن خواهد بود.

آینده بازی‌های ویدیویی

 
 

المان دیگر، بلاک‌چین است. با استفاده از آن هر مخاطب قادر به ساخت محتوای اختصاصی خود در هر بازی خواهد بود و می‌تواند با فروش این محتواها کسب درآمد کند. اینگونه، مخاطبان بازی‌های یوبیسافت تبدیل به سهامداران آن می‌شوند.

گیمو ادامه داد: «گیمرها خواهند توانست تا در بازی‌هایی بسیار هوشمند غرق شوند که آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. بنابر این NPC های موجود در بازی نیز با آن‌ها تعامل بیشتری خواهند داشت. هدف لذت‌بخش‌تر کردن و سرگرم‌کننده‌تر کردن این تجربه برای مخاطبان است. آن‌ها خواهند توانست تا این بازی‌ها را روی موبایل، روی تبلت یا روی هر صفحه‌نمایشی تجربه کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در خلق بازی‌های ما شرکت کنند و از آن لذت ببرند.»

چندی پیش بود که مایکروسافت از توسعه سرویس‌های ابری مختص به بازی خود خبر داد. همچنین شرکت‌های بزرگ حوزه بازی‌های ویدیویی همچون EA هم در حال توسعه سرویس‌هایی هستند تا امکان بازی‌کردن در هر صفحه نمایشی فراهم شود. یوبیسافت نیز مدعی بود که نسل نهم آخرین نسل کنسول‌ها خواهد بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سرویس‌های ابری در دنیای بازی‌های ویدیویی موفق خواهند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *